HAPPPPPPY

تو هم با من بنواز آهنگ کوچ دیروز را تا رسیدن به امروزی که امروز نیست!!!که شاید فردا امروزی باشد همرنگ آرزوی دیروز...

HAPPPPPPY

تو هم با من بنواز آهنگ کوچ دیروز را تا رسیدن به امروزی که امروز نیست!!!که شاید فردا امروزی باشد همرنگ آرزوی دیروز...

گاه یک سنجاقک به تو دل میبازد

وتوهر روز سحر می نشینی لب حوض تا بیاید از راه،

ازپیچک نیلوفرها،

روی موهای سرت بنشیند
یاکه ازقطره آبه کف دستت بخورد،

گاه یک سنجاقک همه معنی یک زندگی است....

نظرات 5 + ارسال نظر
محمد پنج‌شنبه 4 فروردین 1390 ساعت 20:07 http://mohamed.blogsky.com

زندگی... هر چی داره سنم بالاتر میره میفهمم زندگی چیز عجیبیه و تو لحظه جریان داره...

زندگی عجیبه چون هر لحظش یه رنگه.کاش رنگ لحظه ها اونی باشه که ما می خوایم.

مجید پنج‌شنبه 4 فروردین 1390 ساعت 21:41 http://diarenoon.ir


آموخته ام ... که
گاهی تمام چیزهایی که یک نفر می خواهد، فقط دستی است برای گرفتن دست او، و قلبی است برای فهمیدن وی
و اما تنها اتفاقات کوچک روزانه است که زندگی را تماشایی می کند

موفق باشی

راستی قالب وبلاگت برای من درست نشون داده نمیشه...یه چکش بکن ...مرسی

چقدر قشنگ...چقدر دوس داشتم

گاهی تمام چیزهایی که یک نفر می خواهد، فقط دستی است برای گرفتن دست او، و قلبی است برای فهمیدن وی
و اما تنها اتفاقات کوچک روزانه است که زندگی را تماشایی می کند

ممنون از نوشتتون.
یه دور دیگه قالب رو از نو کردم.ازتون درخواست دانلود میکنه؟

مجید جمعه 5 فروردین 1390 ساعت 02:11 http://diarenoon.ir

سلام
خوبین شما؟خواهش میکنم دوست عزیز
الان قالب عالی شد..اون موقع اصلا چیزی رو نشون نمیدادو فقط متن ها بود...مرسسسسسسسسسسسسسی

سلام.
ممنون.
خداروشکر که درست شده.

نفر اول حرفهای معمولی جمعه 5 فروردین 1390 ساعت 21:30

دوستش داشتم قشنگ بود خوب است قطعه ها یا شعرهایی که می نویسی منبعش را هم بنویسی به زیبایی کارت می افزاید

ممنون.
آخه اکثر چیزایی که می نویسم پیامی از طرف یه دوسته نمی دونم منبعش چیه ولی حتما اگر بدونم چشم می نویسم.
ممنون که گفتید

مجید یکشنبه 7 فروردین 1390 ساعت 14:56 http://diarenoon.ir

سلام
همینطور داشتم رد میشدم گفتم یه سلامی کرده باشم دی:
پس چرا دیر به دیر اپ میکنی....اههه

سلام علیکم.کار خوبی کردید.
من مشکلاتم زیاده همیشه نمی تونم به روز بشم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد