HAPPPPPPY

تو هم با من بنواز آهنگ کوچ دیروز را تا رسیدن به امروزی که امروز نیست!!!که شاید فردا امروزی باشد همرنگ آرزوی دیروز...

HAPPPPPPY

تو هم با من بنواز آهنگ کوچ دیروز را تا رسیدن به امروزی که امروز نیست!!!که شاید فردا امروزی باشد همرنگ آرزوی دیروز...

روزت مبارک

تقدیم به فرشته ای که بالهایش را چید تا در کنارم بماند,تقدیم به مادرم و تمام
مادرهای دنیا :
کنون که ا8 سال از عمرم می گذرد,هنوز تشنه اغوش توام.
هنوز مامن تنهایی ام,
پناه خستگی هایم,
خواسته دو چشم بارانی ام,
نگاه پر مهر توست.
من بزرگ شدم.اما هنوز طفل توام.
گاه به چشمانت خیره می شوم که چقدر بیدار ماند و خون شد.گاه به دستانت خیره
می شوم که چقدر تکانم داد و خرد شد.گاه از مهرت به حیرت آمدم که هیچگاه کم
نشد.
مادر چگونه می توانم نبودنت را حس کنم؟ چگونه؟ و تو تنها امید من در
زندگی هستی پس با من بمان و نغمه زیستن را برایم بخوان که بدون تو دنیا برایم
ارزشی ندارد و چگونه می توان بدون تو زیست؟
از گذشت تو چگونه می توانم صحبت کنم که حضورم ,از گذشت توست.
واژه ای برای بیانت نمی یابم,قلمم نمی تواند توصیفت کند و تو اولین موجودی
هستی که از بیان عظمتت عاجز ماندم.

مادرم هر روز باید به تو گفت روزت مبارک،آرام قلبم.

نظرات 3 + ارسال نظر
نفر اول حرفهای معمولی سه‌شنبه 3 خرداد 1390 ساعت 22:08

چه خوب که دوباره می نویسی و چه خوب که با نام مادر اغازکردی امیددارم که همیشه سایه ی پرمهرشان با سلامتی بالای سرتان باشد

من بعد از کنکور دوباره خواهم نوشت ولی حالا کمتر وقت می شود.
امیدوارم سایه شما مادر و همسر عزیز هم همیشه بالای سر خانوادتان باشد.

محمد شنبه 7 خرداد 1390 ساعت 19:56 http://mohamed.blogsky.com

سلام ارمغان خانوم
دلم تنگ شده بود برا نوشته هات
خدا مادر عزیزت رو برات حفظ کنه.هیییییییییچی تو دنیا نمیتونه جای مادر و دستای گرمش رو بگیره.هییچی.

سلااااااااااام آقا محمد.
واقعا هیچی نمی تونه جاش و واسمون بگیره.مادرم اینروزا سخت داغداره ژدرش.دعا کنید براشون

محمد یکشنبه 8 خرداد 1390 ساعت 17:56 http://mohamed.blogsky.com

خدا رحمتشون کنه.به مادر عزیزت سلام من رو برسون و بهشون بگو من رو هم تو غم خودشون شریک بدونن.
از خدا براشون صبر طلب میکنم.بیشتر مراقبشون باش.باهاشون همراه شو .این روزهای سخت هم میگذره ارمغان...

ممنون.این روزها سخت ترین روزهای عمرمه.مادرم حال خوبی ندارن ودائما دلتنگ پدرشونن.خدا به هممون صبر بده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد