HAPPPPPPY

تو هم با من بنواز آهنگ کوچ دیروز را تا رسیدن به امروزی که امروز نیست!!!که شاید فردا امروزی باشد همرنگ آرزوی دیروز...

HAPPPPPPY

تو هم با من بنواز آهنگ کوچ دیروز را تا رسیدن به امروزی که امروز نیست!!!که شاید فردا امروزی باشد همرنگ آرزوی دیروز...

برای کشتن پروانه او را له نکنیم 

 

کافی است بالهایش را بچینیم 

 

                              

                        خاطرات پرواز اورا خواهد کشت. 

                                                              (جای بالهای چیده شده ام درد میکند)     

غم موسیقی

وقتی میگوید ارمغان یادت میاد ۵ماه پیش بهت گفتم دیگه نمی خواهم اینجا کار آموزشی داشته باشم گفتم دیگر پیر شده ام گفتی اااااسسسستاد وناراحت از حرفم شدی و در این مدت بانقشه هایی که برایم کشیدید مرا به دوستی هایی که در اینجا دارم وابسته تر کردید و وقتی که تصمیم گرفتم که یک روز هم به روزها اضافه کنم دستور اخراجمان از بخش بانوان آمد و حالا ازم میخوان تمام خاطرات تمام تجارب تمام عشقی که در این ۱۸ سال در اینجا در کنار هنرآموزای زنم داشته ام را رها کنم وبروم آره اینطوری خیلی بهتر شد دیگه باید جای من کسای دیگه میومدن وقتی میگویم دیگر رنگ همه چیز رفته دیگر همه چیز اینجا بی روح شده وقتی شما اینجا نباشید حتی با اینکه در جای دیگه بهم آموزش میدید ولی اینجا شروع دوستی های همه ما باهم بود و امروز هرکدام از این تکه های پازل دارن به گوشه ای میرن و فرسنگها از هم فاصله میگیرن و شاید دیگه خیلی هارو نبینم میگوید دوباره داری با احساساتت حرف میزنی اگر با منطق فکر کنی همه درست خواهدبود برای من که نیمی از عمرم در اینجا بوده امروز انگار هرتکه از قلبم را دارم بدر گوشه به گوشه اش جا میگذارم  

و میروم وآنوقت است که احساس میکنم گونه هایم خیس شده امروز تصنیف غم انیگیزی در حال اجراست

آغاز

توی مغزم  

  

پشت آن پنجره چوب  

 

گردویی قدیمی 

 

تارمیزند انگار کسی.................