HAPPPPPPY

تو هم با من بنواز آهنگ کوچ دیروز را تا رسیدن به امروزی که امروز نیست!!!که شاید فردا امروزی باشد همرنگ آرزوی دیروز...

HAPPPPPPY

تو هم با من بنواز آهنگ کوچ دیروز را تا رسیدن به امروزی که امروز نیست!!!که شاید فردا امروزی باشد همرنگ آرزوی دیروز...

شکار لحظه ها(کاری از گروه آموزشی ارمغان دختر)



این خانوم نسبتا محترمی که می بینید سرکلاسهای روانشناسی ردیف اول،صندلی اول می نشست و همیشه خدا پایشان از توی کفش بیرون بود و با انگشتهایش بازی می کرد و اجازه نمی داد که من و نیلوفر به بحث توجه کنیم چون همیشه از دستش قش می کردیم از خنده واینقدر هم از خود متشکر و مغرور بود که بیاااااا و ببین.......

ماهم برای دوستان عزیزمان شکارلحظه ای کردیم که همه از وجود این نازنین بانو لذت ببرند.

نظرات 9 + ارسال نظر
im یکشنبه 14 فروردین 1390 ساعت 16:22 http://www.sabadownload.blogfa.com

سلام دوست من میشه منو در وبت لینک کنی با فتوگالری: نرم افزار : کلیپ : قالب : جاوا ممنون میشم منو لینک کنی

مجید یکشنبه 14 فروردین 1390 ساعت 17:38 http://diarenoon.ir

اول سلام
حالا خوبه جورابهای طرف بود نمیداده...میدونی همه چیز این عکس یه طرف صندلی های کلاس هم یه طرف دیگه...چرا اینقدر خالیه این صندلی ها
شاد باشی

اول علیک سلام.
آره...خدایی از این بابت شانس آوردیم....آخه هیچ کس دلش نمی خواست این جلو بشینه بعدشم ترم آخر بود ویه سریا جا زده بودن...
شماهم شادباشی

نفر اول حرفهای معمولی دوشنبه 15 فروردین 1390 ساعت 15:35

ارمغان عزیزم سلام
خیلی خیلی ممنون از بابت عکسها از کلاس آمده بودم و حسابی خسته بودم دیدن عکسها حالم را جا آورد دخملی بامزه ایه انشاالله که خیرش را ببینید و همیشه درکنار هم شاد و خرم باشید
درضمن معلومه که آدم از دیدن عکس عزیزها خسته نمی شه چه حرفهایی می زنی دخترجون!

خداروشکر که خوشحالتون کردم.کاش همیشه به همین سادگی خستگی از تنتون در بیاد.
چشماتون بامزه می بینه.امیدوارم شماهم درکنار هم شاد باشید.
خودمم هیچ وقت خسته نمی شم اصلا انگار دیدن عکس ها یه حس خارق العاده ای داره مخصوصا که مدتها باشه اون اشخاص رو ندیده باشی.
انشا االله بازم براتون می فرستم.

بیژن سه‌شنبه 16 فروردین 1390 ساعت 23:11 http://bijan22.blogfa.com

شما دوتا دوست منتظر بهونه بودین به بحث توجه نکنین.وگرنه اگه بچه های خوبی بودین صاف میشستین به دور و برتون هم توجه نمیکردین.اتفاقا منم عکسی شبیه این توی اتوبوس دارم.طرف جلوم نشسته بود.پاش رو هم گذاشته بود بالا

نه بابا ما بچه های خوبی هستیم()
آخه چیکار کنیم دقیقا روبه روی ما نشسته بود خوب ماهم ناخودآگاه حواسمون پرت می شد دیگه.
ایوللللللل چه عکسی.جوراباش سوراخ نداشته؟

مجید چهارشنبه 17 فروردین 1390 ساعت 23:58 http://diarenoon.ir

حالا یه سوال...اینجا گفته بودی روبروی شما نشسته بود...این عکس که از بقله...دی:

ما دقیقا در جهت عکس نشستیم و این خانومه مایل به ما یعنی طرف چپ بدنش روبه روی ما بود.چه قدر شما دقیق هستیدا.

ثمین پنج‌شنبه 18 فروردین 1390 ساعت 07:20

ایول بابا

چاکریم.

مجید چهارشنبه 24 فروردین 1390 ساعت 00:05 http://diarenoon.ir

بازم سلام
پس شما کلا سر کلاس رو به تخته نمیشینی؟عجبببب اخه میزنه کلاستون اینطرفی باشه...شما اونطرفی نشستی چرا..
اصلا چرا سر کلاس به درس گوش نمیدی...اثلا سرکلاس شما چرا عکس میگیری...اثلا شما چرا..اثلا

شاد باشی لبت خندون

دراصل مجبوریم که سرمون رو به طرف تخته بتابونیم چون جمعیت بچه ها زیاده یک سری صندلی هاروکنار تخته چیدن.
ما که به درس گوش میدادیم اگه این خانومه اجازه میداد....اصلا شما چرا اینقدر گیر میدید...درضمن این جا کلاس درس نبوده کلاس مشاوره بوده است.....والبته که شما تمام اصلا هاتون رو اشتباه نوشتید چراااااااااا؟
ممنون

مجید سه‌شنبه 30 فروردین 1390 ساعت 01:24 http://diarenoon.ir

سلام بازم...یعنی بازم سلام
کی من؟مگه اثلا رو چتوری مینویسن؟اثلا اثلا رو همینطوری باید نوشت...خب کلاس کلاسه...اثلا من دیگه گیر نمیدم...

راستی من داشتم مشتری وبلاگت میشدما....یهو دیگه اپ نکرد..زود به زوووووووووووود اپ کن...اههه

فعلاااا ..مثل همیشه شاد باشی

ای بابا چقدر اصلا اثلا کردیداا........
یعنی الان می خواید دیگه مشتریم نباشید.......آپ می کنم انشا الله...
ممنونننننننننننننننننننننن......

سمانه یکشنبه 4 اردیبهشت 1390 ساعت 23:33 http://nafis61.blogfa.com/

سلام
شیطنتها و پر انرژی بودن تو بسیار عالی و دوست داشتنی است.
ممنون که به من سر زدی!

سلام
ممنون عزیزم.
خیلی خوشحالم که توهم می نویسی و ماروخوشحال کردی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد