HAPPPPPPY

تو هم با من بنواز آهنگ کوچ دیروز را تا رسیدن به امروزی که امروز نیست!!!که شاید فردا امروزی باشد همرنگ آرزوی دیروز...

HAPPPPPPY

تو هم با من بنواز آهنگ کوچ دیروز را تا رسیدن به امروزی که امروز نیست!!!که شاید فردا امروزی باشد همرنگ آرزوی دیروز...

این شما واین آویسا خوشگله من

(عکس ها به دلیل مشکلاتی حذف شده)
عروسکم خدا حفظت کنه وهمیشه تو آغوش گرم خانوادت سالم باشی و هیچ کس غمت رو نبینه.
می دونی چقدرهمه دوست دارن عمر من.
نظرات 6 + ارسال نظر
سمانه دوشنبه 5 اردیبهشت 1390 ساعت 14:32 http://nafis61.blogfa.com/

چقدر بزرگ شده ماشاالله! زنده باشه الهی!

هر روز بزرگتر از دیروز.سلامت باشی عزیزم.

ندا پنج‌شنبه 8 اردیبهشت 1390 ساعت 00:51

ووواااااای ی ی ی ی ی ی.........


اجییییییییییییییییییییییییییییییییجمممممممممممممممم


چه خوشمله

ارمغان جونی منم تا 7 ماه دیگه خاله میشم.اونم دو قلووووووووو

چشم شما خوشگل می بینه خاله ندا جونممممممممم.
هوررررررررررررررراااااااااااااااااااااااا
ندااااااااااااااااااااااااااا
داررررررررررررررههههههههههه خاااااااااااااللللللللللللللهههههههههه می شه.
نمی دونی چقدر کیف می ده تازه اگه ۲قلوهم باشه که دیگه هیچی.
خدا به خواهرت کمک کنه.منتظرم بفهمم ۲قلوها چه شکلی هستن.
خوش باشی عزیزم تو این ۷ماه خیلی باهاشون حرف بزن اونا عاشق شنیدن صدای اطرافشونن.
شاددددددباششششششششششییییییی

محمد پنج‌شنبه 8 اردیبهشت 1390 ساعت 19:12 http://mohamed.blogsky.com

ماشالاااااااا هزار ماشالاااا
چه جیگری شده این دخمل شما.)) زنده باشه الهی.

راستی ارمغان خانم سلام.) سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام.))باهام قهر نکنی یه وقت.)

سلاااااااااااااااااااامممممممم.
چشمای شما جیگر می بینهجاتون خالی خودش و ببینین.

من و قهررررررررر.تو مرامم اصلا نیست این حرفاااااااا نیست ولی خیلی دلم برای شادی های خونتون تنگ شده.خیلیییییییییی
اگه می بینید تک و توک هستم مال اینه که خونه نیستم و همش کتابخونم.
به دل نگیریدااااااا

انسیه دوشنبه 12 اردیبهشت 1390 ساعت 13:33

الهیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی فدات شم عمه دلم برات یه ذره شد،چقدر دوست دارم ودلم میخواد همیشه بخندی

همیشه همیشه بخندی از ته ته دلت

مینا دوشنبه 12 اردیبهشت 1390 ساعت 20:43

فداش شم...فدای عمه اش هم بشم...دلم برات یذره شده دختر..

خدانکنه....خدانکنه عزیزم....دل منم برات یه ذره شده

بیژن چهارشنبه 14 اردیبهشت 1390 ساعت 09:18 http://bijan22.blogfa.com

خیلی بامزه اس. به خصوص حالت پاهاش توی عکس بالایی.
ایشلا همیشه به شادی و خوشی باشین

ممنون.حالت پاهاش همیشه خیلی بامزس دل هممون رو میبره.
ممنون شماهم همیشه شاد باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد