HAPPPPPPY

تو هم با من بنواز آهنگ کوچ دیروز را تا رسیدن به امروزی که امروز نیست!!!که شاید فردا امروزی باشد همرنگ آرزوی دیروز...

HAPPPPPPY

تو هم با من بنواز آهنگ کوچ دیروز را تا رسیدن به امروزی که امروز نیست!!!که شاید فردا امروزی باشد همرنگ آرزوی دیروز...

وقتی شروع میکنی هرگز به پایان راهت نگاه نمیکنی گاهی خودت پایان راهت می شوی و گاهی تقدیر. 

این روزها برایم سخت ترین روزهایی بود که در اوج بدی هایش به من بزرگ ماندن و صبوری را یاد داد.وقتی پس از ۳سال زندگی کردن با بهترین خانواده ات بگویند امروز روز جدایی است دیگر جایی برای آن همه خوبی آن خنده های از ته دل که همیشه دردسری بزرگ بود آن روزهای زیبا که شاید هرگز برایمان تکرار نشود را نداری و بگویند امروز پایان بخش بزرگی از زیبایی های زندگیت است آنوقت کیست که به تو یاد بدهد ادامه راه را چگونه طی کنی آنوقت کیست که آنهمه خوبی را به تو بازگرداند. 

من ۳سال از بهترین روزهایم را درکنار خانواده ای بزرگ شدم که همچون ۱۹ سال از زندگیم هر روزش برایم رنگی بوده از رنگین کمان که چون رنگ عشق زیبا بوده رنگهایی شاد که آهنگ زندگی را به من آموخت داشتن پدری که از جانش برای فرزندانش گذاشته است که ای کاش ماهم برای قلب بزرگ و پرمهر پدرمان رنگی از رنگهای موسیقی بوده باشیم شاید هر کداممان سازی بودیم که نواخته میشدیم...نتی بودیم که با وجودمان تصنیف ها را می ساختیم..در اوج شادی زیباترین و پرانرژی ترین ۴مضرابی بودیم که می نواختیم 

ما جریان داشتیم خانواده مان زیباترین بخش از وجود هرکداممان بوده و هست. 

این روزها دلهایمان گرفته نه آنکه دیگر نمیتوانیم به هدفهایمان برسیم فقط چون خانواده پر از مهرمان را از ما گرفتند این هفته نمی دانستم باید چه بگویم با که بگویم با بهترین استادم که سالهاست در کنار خانواده هایی که داشته اندزندگی کرده اندو امروز با تمام آن خاطره هایی که تلخ بوده و شیرین باید خداحافظی کنند با بی نظیرترین استادم که وقتی قطره های اشک را بر صورتش میبینی پر میشوی از احساس و در آن لحظه قلبت مشت می شود در دستانت وغبطه میخوری به آنهمه خوبی....با دوستانی بگویم که دغدغه امروزشان تنها جدایی از استاد کسی که به آنها راه عشق را آموخت است و نه چیز دیگر..برای کسانی بگویم که نمیفهمند به واقع حرف دلم چیست یا برای دلم بگویم که پرشده از حرفهای نگفته؟  

این روزها باتمام بدی هایش تنها وقتی همه چیز یادم میرود که چشم های پراز امید استاد را میبینم چشم هایی که مدام مرا به جلو میکشد آن نگاه هایی که همیشه توانسته ام خوب یا بد بودنم را از نگاه کردنشان بگیرم.آن نگاه هایی که اگر نباشد پوچ و تهی میشوم در نت ها. 

نمیدانم بگویم خاطره یا واقعه گرچه که واقعه هم خودش روزی خاطره است وقتی این روزها رنگ عشق که رنگین کمانی شاد بود برایم بی نور شده وقتی این روزها نتوانستم از شکوفه ها که هرسال برایم حرفی گفتنی دارند لذت ببرم وقتی بهار شروع شده و من به پاییز رسیده ام وقتی جریان زندگیم روزهاست میگذرد ولی انگار قطع شده میگویم همه چیز عالی است میگویم دارم یاد میگیرم که جای احساسات زنانه ام را به عقلم بدهم و تنها در تلاش ادامه راهم باشم چون راهی سخت در انتظارم است راهی که نباید بگذاریم اینگونه طی شود. 

ای کاش روزی گذر آقای م ظ ا ه ر ی  به اینجا می افتادو میفهمیدکه اگر به قول خودش موسیقی غنی است کاری که دارد میکنداز هر گناهی بدتر است.

نظرات 3 + ارسال نظر
محمد یکشنبه 3 اردیبهشت 1391 ساعت 07:40 http://mohamed.blogsky.com

ارمغان عزیز
اینجور که من از نوشته ی غم انگیزت فهمیدم استاد عزیزی رو از دست دادی و این روزها عزاداری.تسلیت میگم به شما.(

خودت تو حرفات هممه چی رو گفتی و آخرشم از امید حرف زدی...

امیدوارم بزودی دوباره روزهات رنگین کمانی بشن و صدای موسیقی شادت گوش زندگیت رو پر کنه.
خواهر خوبم ما هنوووز روزهای سختی پیش رو داریم.خییلی سخت.باید قوی بود و ادامه داد.در برابر تقدیر فقط تسلیییییم.

باز هم تسلیت میگم.

ممنون از همدردی قشنگتون ولی برادر عزیزم اگه استادم رو از دست بودم مطمئن باشید خودم هم الان مرده بودم و دلم نمی خواد هیچ وقت اون روز بیاد در واقع خانواده موسیقی من از دنیا رفتن تمام خاطره هام نابود شدن تمام خوبی هایی که بوده و اینروزا هممون سیاه پوشیم و اشک میریزیم اشتباه از من بود که چون خودم از ماجرا باخبرم این نوشته رو هم جوری نوشتم که خودم متوجه میشم قلبم گرفته از خیلی چیزها

سمانه سه‌شنبه 5 اردیبهشت 1391 ساعت 00:13 http://nafis61.blogfa.com/

قربون اون احساسهای زیبا و اون قلب مهربونت! سختیهای زندگی به قول خودت درس صبوری و بزرگ شدن به آدم میدن، و گاهی این بزرگ شدنها تاوان سنگینی دارند.
امیدوارم در جایی دیگر و به نوعی دیگر، دوباره روزهایی مثل روزهای خوب گذشته برات تکرار بشه: پربارتر و لذت بخش تر.

ممنون سمانه عزیزم.میدونی حتی یه روزی میشه که حسرت یه لحظه بودن تو همین شرایط سخت رو خواهم داشت ولی الان تنها چیزی که هست اینه که خیلی چیزها رو از دست دادم خیلی از دوستی ها و محبتهایی که بود ولی امیدوارم این یه مرحله باشه برای پیشرفت هممون.
به امید روزهای لذت بخش.

محمد دوشنبه 25 اردیبهشت 1391 ساعت 21:38 http://www.manopiano.blogfa.com

سلام به شما دوست عزیز
ممنون از اینکه به وب بنده سر زدید
اگر ساکن تهران هستید تهران خیابان لارستان گالری شوپن پیانو مورد نظر شما رو داره
وبلاگ زیبایی هم دارید
ممنون که سر زدید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد