HAPPPPPPY

تو هم با من بنواز آهنگ کوچ دیروز را تا رسیدن به امروزی که امروز نیست!!!که شاید فردا امروزی باشد همرنگ آرزوی دیروز...

HAPPPPPPY

تو هم با من بنواز آهنگ کوچ دیروز را تا رسیدن به امروزی که امروز نیست!!!که شاید فردا امروزی باشد همرنگ آرزوی دیروز...

من آمده ام.....

۲خرداد کجا و ۲۲تیر کجااااا.................

مجددا امسال هم کنکور دادم و خیالم اندکی راحت شد تا ببینیم نتیجه چه خواهد بود البته تلاشهای امسالم برایم ارزشمند تر از نتیجه اش خواهد بود ما بقی اش توکل به خدا...

از امروز دوباره خواهم نوشت چون به شدت دلم برای نوشته هایم تنگ شده....

نظرات 3 + ارسال نظر
مجید چهارشنبه 22 تیر 1390 ساعت 19:20 http://diarenoon.ir

سلام
خوب شد باز اپدیت کردی بازم از این کارها بکن..دی:
انشاالله رشته ای کهمیخوای رو قبول میشی
موفق و شاد باشی

سلام.ممنون که هنوز به یاد وبلاگ من هستید.
شماهم موفق باشید.

یه دوست پنج‌شنبه 23 تیر 1390 ساعت 00:55

با اومدن دوباره ت ای ماه!«خوش آمدی و گل آوردی و صفا کردی»
خوب کردی دوباره اومدی‌‌‌‌ . آخه دل نوشته هاتم برات خیلی تنگ شده.

سلام دوست عزیز.از این لحظه سعی میکنم بیشتر به خودم و نوشته هام برسم.
به اینجا خوش آمدی

سمانه جمعه 24 تیر 1390 ساعت 20:51 http://nafis61.blogfa.com/

بسی مسرور گشتیم!

چاکرتیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد