HAPPPPPPY

تو هم با من بنواز آهنگ کوچ دیروز را تا رسیدن به امروزی که امروز نیست!!!که شاید فردا امروزی باشد همرنگ آرزوی دیروز...

HAPPPPPPY

تو هم با من بنواز آهنگ کوچ دیروز را تا رسیدن به امروزی که امروز نیست!!!که شاید فردا امروزی باشد همرنگ آرزوی دیروز...

ارمغان یا فرید؟

حرص درآورترین چیزی که همیشه از راهنمایی تا همین 2 روز پیش که رفتم توی دانشگاه،توی هرمکان و هرجایی برام اتفاق می افته اینه که تا بحث سر اسم و فامیلم میره همگی به اتفاق میخوان که فامیلم و به جای اسمم بزارن.خنده داره واقعا حالا درسته که هم ارمغان اسم هم فرید ولی آخه کدوم دختری اسمش فرید باز فریده بود یه چیزی.یادمه تو راهنمایی ناظممون می گفت:من میدونم تو اشتباه میگی فامیلت ارمغان ،هرچی ما از استقرای ریاضی و لانه کبوتری و جبرواحتمال ثابت میکردیم اینا با مثال نقض حکم رو رد میکردن(قابل توجه رشته ریاضیا)خلاصه اینقدر اشتباه کرد که آخرسر تو مسابقه علمی اسمم و جای فامیلم داده بود اداره وکلی کفر منو درآورد ومن با این مشکلات همه جا ساختم به امید اینکه تودانشگاه دیگه از این چیزا نبینم ولی وقتی رفتم واسه ثبت نامم مسئول آموزش کارت ملیم دستش بوده و داره اسم و فامیلم و از روش میخونه ولی با این حال میگه اسم کوچیکت فرید واون موقع بود که دلم میخواست سرم و تو دیوار بکوبونم آخه یکی نیست به این آقای محترم بگه مگه نمیبینی تو اینجا اسم کوچیکم و ارمغان نوشته واقعا گاهی وقتا آدم به بعضیا شک میکنه.

نظرات 1 + ارسال نظر
آقای م سه‌شنبه 13 مهر 1389 ساعت 14:13 http://shookoolat.blogsky.com/

سلام
وبلاگت خیلی شخصیه ولی قشنگ بود اون وبلاگه قبلیت رو هم خوندم جالب بود. خسته نباشی.!.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد