HAPPPPPPY

تو هم با من بنواز آهنگ کوچ دیروز را تا رسیدن به امروزی که امروز نیست!!!که شاید فردا امروزی باشد همرنگ آرزوی دیروز...

HAPPPPPPY

تو هم با من بنواز آهنگ کوچ دیروز را تا رسیدن به امروزی که امروز نیست!!!که شاید فردا امروزی باشد همرنگ آرزوی دیروز...

مگه آدما از زندگی تو دنیا چی می خوان که نصف عمرشون رو به خراب کردن پلهای زندگی دیگران وخودشون می کنن.

یه املاکی نامرد نزدیکی خونمون 14 میلیارد پول بی زبون رو با هزارجور دوز و کلک از 120 خانواده ای گرفته  که روز و شب برای خریدن یه خونه ای که آسایش و آرامششون رو تامین کنه، وحاظرهستن خونه خیلی کوچیکی هم نصیبشون بشه ولی مطمئن باشن که مال خودشون واز خیلی از خرجای اضافشون میزنن و از هزارجا قرض میگیرن و با خوش خیالی تمام به یه نفر اعتماد میکنن و خونه میخرن ولی غافل از اینکه اون فرد مورد اعتماد خونشون رو به 5نفر دیگه هم فروخته واین بیچاره ها که تمام پول خونه جدید رو پرداخت کردن وقتی این موضوع رو میفهمن که اون نامرد فرار کرده و پول هنگفتی رو به جیب زده دنیا رو سرشون خراب میشه .وحشتناک ترین قسمتش اینجاس که  2 شب قبل از فرار از یه پسر بیچاره که دنبال یه خونه واسه اجاره می گشته و 1ماه دیگه عروسیش بوده و تنها داراییش یه پراید بوده، از این آقای بلا نصبت محترم برای اجاره یه خونه کوچیک کمک میخواد واین آقا هم بهش میگه که من یکی از این آپارتمانهای روبه رو  رو برات میگیرم به شرطی که ماشینتو پیش من گرو بزاری و اون بنده خدای ساده هم قبول می کنه وتنها داراییش رو میزار تو دستای این گرگ، و این نامرد حتی ازاین 6 میلیون هم نمی گذره و ماشین رو میفروشه و 1روز بعد گم وگور میشه و باعث اتفاقات ناگواری برای شکست خوردگان این ماجرا میشه.

نمی دونم چه سکوت و چه غمی الان توی خونه این 120 خانواده جاداره ولی میدونم که بزرگترین شکست زندگیشون رو خوردن و من از صمیم قلب با همشون هم دردی میکنم و مطمئنا نفرین هزاران نفری که چه توی این حادثه بودن وچه از دور و اطراف این ماجرا رو شنیدن زندگی اون نامرد  رو میگیره.

آیا واقعا این پول خوردن داره؟نمی دونم و نمی تونم هیچ جوری با خودم کنار بیام و دلیلی برای اینجور کارها پیدا کنم.

نظرات 3 + ارسال نظر
بیژن سه‌شنبه 13 مهر 1389 ساعت 23:24 http://bijan22.blogfa.com

بابا وبلاگ جدید.بابا با کلاس.
مبارک باشه.آدرست رو عوض کنیم یعنی توی لینکهامون؟اون قبلیه دیگه آپ نمیشه؟
اون املاکیه جدا آدم کثیفی بوده ولی فکر کنم خود ملت هم اعتماد الکی کردن بهش.
درضمن: بنده حدود 70 کیلو گردو پوست کندم.بحث شیکمو بودن منتفی به نظر میرسه

به تازه فهمیدی من باکلاسم
نه دیگه اونو میخوام مسکوت بزارم بمونه اگه دوست داشتی این یکی رو وارد کن.
آره ولی اینقدر شیک و باکلاس بودو در و دکون خوشگل باز کرده بود که ناخوداگاه مورد اعتماد همه شده بود و مردم بیچاره هم بدون هیچ تحقیقی خودشون رو دادن دستش.خیلی دلم میخواد خفش کنم.
واقعا شوکه شدک وقتی فهمیدم 70 کیلو بوده وواقعا خدا قوت ولی اگه زودتر گفته بودی یه دستکش خوب برات سراغ داشتم.

محمد چهارشنبه 14 مهر 1389 ساعت 14:37 http://mohamed.blogsky.com/

به به ! خونه ی جدید مبارک باشه.) خوشحالم اومدی بلاگ اسکای.بیشتر همسایه شدیم.فقط یه پیشنهاد:
ایا ممکنه تو خونه ی جدید جواب نظرای ادم رو بدین لطفا.) اونجوری ادم حس میکنه مکالمه ناقص مونده.البته خب خوداتون صاحب اختیارینا.)

چقدر ماجراش ناراحت کننده بود.بیچاره اون خانواده ها.من مطمینم کساییکه این کارا رو اگاهانه میکنن ادم نیستن و از حیوون هم کمترن.اصلا هیچی نیستن.(

خیلی ممنون از تبریکاتتون.منم خوشحالم که شدم همسایتون.
اصلا اصل اینکه خونمو عوض کردم مال این بود که تو محله بلاگفا امکانات خیلی کمتر از اینجا بود و خیلی دوسش نداشتم این بود که تصمیم گرفتم کلا متحول بشم و قول میدم به شرطی که حتما جوابتون رو بخونید جواب نظراتو بدم.
واقعا دلم می خواد یه روز گیرش بیارمو بفهمم که واسه چی این کار زشت رو انجام داده چطوری دلش اومده این پولای بی زبون زحمت کشیده شده رو هاپولی کنه مگه آدم چقدر میتونه سنگ باشه و واقعا آرزومه که از گلوش پایین نره.تازه این آقا قبلا هم سابقه چنین کاری رو داشته که تازگی فهمیدن و حدود 6 سال حبس بوده ولی بازم مرد نشده.

مینا چهارشنبه 14 مهر 1389 ساعت 21:31 http://mina39.blogfa.com

مبارک وبلاگ جدیدت ارمغان گله. کلی خوشگله.
عجب مردمی پیدا میشن...
به محمداقا بگم چقدر عاشق خوندن پاسخ هاشی؟ هان؟ هان؟ بگم؟بگم؟

مرسی عزیزم.چشمات خوشگل میبینه.
تورو خدا میبینه چقدر کثیفه....
اگه دوس داری بگو ولی فکر کنم خودشون هم میدونن چون من همیشه میگم که خیلی بامزه جواب آدم رو میدن و خیلی دوست داشتنی خوندن جوابها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد