HAPPPPPPY

تو هم با من بنواز آهنگ کوچ دیروز را تا رسیدن به امروزی که امروز نیست!!!که شاید فردا امروزی باشد همرنگ آرزوی دیروز...

HAPPPPPPY

تو هم با من بنواز آهنگ کوچ دیروز را تا رسیدن به امروزی که امروز نیست!!!که شاید فردا امروزی باشد همرنگ آرزوی دیروز...

من معماری را موسیقی یخ زده می نامم     (گوته)

نظرات 4 + ارسال نظر
بیدل چهارشنبه 10 آذر 1389 ساعت 22:14 http://sonnat.blogsky.com

اما من موسیقی یخ زده را معماری می نام... حضرت بیدل علیه السلام...

بله سخن شماهم جایی داره برای خودش حضرت بیدل

بیژن پنج‌شنبه 11 آذر 1389 ساعت 19:04 http://bijan22.blogfa.com

حالا این حرفت تعریف بود یا بدگویی؟معماری خیلی خوبه.خیلی!
درباره پست پایینت هم یعنی میخوای بگی دیگه پا تو کفش بزرگترت نمیکنی؟

وقتی حرف از موسیقی میاد کی جرات داره بگه بده یا خوبه چه فرقی میکنه یخ زده باشه یا ذوب شده مهم اینه که لطیف و دوس داشتنیه.واقعا معماری خیلی خوبه
اوووووووووووه .......کجاشو دیدی؟من و پاتو کفش نکردن؟اصلا مگه میشه من پاتو کفش نکنم؟ ولی میدونی دیگه کفشی برام بزرگ نیست البته به غیر از کفش آقایون که من کاری با اونا ندارم.کفش زنونه رو عشق است.

اعظم جمعه 12 آذر 1389 ساعت 22:12

جالب بود.

چاکریم.....

ثمین شنبه 13 آذر 1389 ساعت 14:12

اشکال نداره وی ما بی ریاییم ! نمیخوایم تو ذوق آق گوته بزنیم اما اولندش این جمله رو ما گفته کردیمااااااا

اووووووه ه ه ه ه ه.................مای گاد.
جیگری شومارو ثمین خانوم با این جمله به یادگار گذاشتنادون.باید یه کلاس واس ما بزاریا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد