HAPPPPPPY

تو هم با من بنواز آهنگ کوچ دیروز را تا رسیدن به امروزی که امروز نیست!!!که شاید فردا امروزی باشد همرنگ آرزوی دیروز...

HAPPPPPPY

تو هم با من بنواز آهنگ کوچ دیروز را تا رسیدن به امروزی که امروز نیست!!!که شاید فردا امروزی باشد همرنگ آرزوی دیروز...

همینجوری....

تا چند وقت پیش معتقد بودم که میشه طرز فکر افرادی رو که رفتارها و عکس العملهای متناقضی با عده اکثریت جامعه دارن عوض کرد ولی به تازگی فهمیدم که نه تنها نمی تونم عوض کنم بلکه ممکنه کم کم خودم هم دچار عقایدشون بشوم.این مسئله به خصوصه در مورد افرادی صادق است که سن بالا هستند البته به تازگی حتی روی هم سن و سال هایت هم نمی توانی تاثیر مثبت بگذاری البته شاید خود من مشکل دارم که به طور حتم ازنظر همین عده از افراد همین طور هم هست.

پ.ن:1.دیگه دارم دیوونه می شم از دست این تلویزیون بی مصرف دیگه شب و روزمون شده عذا و ماتم.همش دارن تو مسجدا و مراسم عذاداری و سینه زنی و مستند قمه زنی و یه عالمه برنامه های مسخره دیگه رو نشون می دن یا فیلمایی می زارن که سراسر غم و اندوهه. آخه یکی نیست به اینا بگه مگه ما خودمون چلاقیم خوب اگه خواستیم بلدیم بریم شرکت کنیم تواینجور مراسم ها و متاسفانه نمی دونن که با این کاراشون دارن همرو زده می کنن از همه چیز. حالا می خواین نشون بدین طوری نیست یکی دوتا شو بزارین ولی نه دیگه اینجوری.من یکی که دیگه مغزم داغ کرده.

2.به علت رسیدگی به دروس ونزدیک شدن به امتحانات اینجانب برای خود برنامه ای گذاشته ام که هر 4روز یه سری به وبلاگ خودم و دوستان بزنم وبا اینکه می دونم ترک کردنش خیلی سخته ولی می خوام با خودم مبارزه کنم و مطمئن باشید که بعد هر 4 روزبه همتون سر می زنم.

3.داریم این چند روز میریم استان البرز امیدورام خوش بگذره.

نظرات 3 + ارسال نظر
محمد چهارشنبه 24 آذر 1389 ساعت 09:05 http://mohamed.blogsky.com

کاملا موافقم.بعضیها هستند که اصلا اونقدر راجع به طرز فکر و عملشون تعصب کور دارن که امکان نداره بشه راجه به تغییر باهاشون حرف زد و فقط بیخودی انرژی آدم رو میگیرن.

۱- مدتهاست اصصلا تلویزیون تو خونه ی ما روشن نمیشه مگه مواقع خاص! یا اتفاقی... تبلیغ مستقیم بدترین نوع تبلیغه!

۲-دلم برات تنگ میشه ولی ارزشش رو داره که ارمغان خانم به درساش برسه.موفق باشی .

۳-خوشششش بگذره.)

وچقدر چنین افرادی افتهای بزرگی رو برای جامعه به وجود میارن.
1.ماهم فقط برای 3تا از فیلمهای قشنگش و برای برنامه های علمی شبکه 4 چون واقعا وقت تلف کردنه./
2.منم دلم خیلی تنگ میشه ولی دیگه کم کم باید برم تو فاز خرخونی.
3.خوش گذشت جاتون خالی به شهر شماهم سر زدیم وهوای پاک و تمیز تهران رو که تمام کوهها از پشتش نمایان شده بود دیدم.

بیژن چهارشنبه 24 آذر 1389 ساعت 10:02 http://bijan22.blogfa.com

تلویزیون که واقعا شورش رو درآورده.

در حد المپیاد اعصاب خورد کن شده

بیدل شنبه 18 دی 1389 ساعت 18:14 http://sonnat.blogsky.com

با عاشورا از دیگاه اهل سنت آپم ارمغان عزیز. حتما بیا...

به چشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد