HAPPPPPPY

تو هم با من بنواز آهنگ کوچ دیروز را تا رسیدن به امروزی که امروز نیست!!!که شاید فردا امروزی باشد همرنگ آرزوی دیروز...

HAPPPPPPY

تو هم با من بنواز آهنگ کوچ دیروز را تا رسیدن به امروزی که امروز نیست!!!که شاید فردا امروزی باشد همرنگ آرزوی دیروز...

مرغ یا خروس

تا بوده همیشه همه جا این سوال مطرح می شده که مرغ یا تخم مرغ؟اما مدت زیادیه که سوال خانواده من شده مرغ یا خروس؟

خیلی بده که آدم بعد ۸ماه بچه داری ندونه که جنس واقعیه بچش چیه.اینکه هر روز جنسیت بچتو تغییر بدن و یه ماه بگن مرغه یه ماه دیگه بگن خروسه از همش دردناک تره.

جوجه کوچولوی من رو که حالا غولی شده واسه خودش وقدی کشیده مدتی یعنی از بدو ورودش به خونمون می گفتن دختره چون خیلی نسبت به اون یکی جوجم عشقولانه بود و نمی تونس دوریشو تحمل کنه و برعکس.. اون یکی جوجم(اون قهوه ای تیرهه)خیلی بی معرفت بود و بی محلی میکرد تا اینکه در یک ماهگی توسط آقا گربه ی بی ادب بلعیده گشت(زبون بسته خیلی بچه خوبی بود وبی آزار خوب شد حداقل یه مسافرت بردمش که آرزو به دل نمیره)وجوجه طلایی من تا ۲روز کارش جیغ زدن شده بود و دنبال یارش میگشت.خلاصه طلایی عزیزم با این بی کسی بزرگ و بزرگ تر شد و گاهی من رو به جای قهوه ای اشتباه میگرفت و هرجا من میرفتم پشت سرم میومدوهربار که می شستم توی حیاط با سرعت خودش رو می رسوند بهم و رو پاهام می خوابید و توی این چند ماه هر روز به یه جنسی تبدیل شد یه روز بابام میگفتن خروسه یه روز مرغ تا اینکه حدود ۳ماهی بود که همگی براین نتیجه رسیدیم که خانوم مرغ تشریف دارن چون هم با متانت راه می رفت هم شکل و شمایلش به مرغا می خورد و این نظر تصویب شده بود تا امروز که دوباره مارو به شک واداشته واحساس میکنیم که خروسه چون صبح داشت خودش رو برای آواز خوندن آماده میکرد.

باید توی این هفته تکلیف جنسیتش رو مشخص کنیم و تصمیم بگیریم که باهاش چیکار کنیم.

خدایا هیچ مادری و بیخبر از جنسیت بچش نزار.

پ ن:برای مامان نی نی و خود نی نی ما خیلی دعا کنید.

 

نظرات 4 + ارسال نظر
بیدل یکشنبه 8 اسفند 1389 ساعت 06:31 http://sonnat.blogsky.com

به به میبینم که تو کار سونو گرافی تشریف دارید.هههههه
ما یه زمانی کفتر داشتیم. البته ما که نه ولی بابابزرگمون اینا داشتن و من هم همیشه پیش کفترا تلپ بودم. نر و مادشونو اینطوری تشخیص میدادیم که نوک کفتر نر کوچکتر و نوک کفتر ماده درازتره.
حالا شاید تشخیص چنسیت جوجه قانم شما هم همینه. البته یه راه دیگه هم هست. جوجتو بلند کن پشمای زیر شکمش رو جابجا کن ببین به علائم و نشانه ها نرینگی برخورد میکنی یا مادگی. هههههه
موفق باشی ارمغان عزیز

بله دیگه.ههههه
چه بامزه.نمی دونستم اینطوری نروماده کفترا رو تشخیص میدن.
ممنون از این پیشنهادتون
شماهم موفق باشی

ترانه یکشنبه 8 اسفند 1389 ساعت 14:06 http://taaraaneh.blogsky.com/

یاد شعر بچگیم افتادم جوجه جوجه طلایی نوکش زرد و حنایی!
منم بچه که بودم بابا واسم جوجه زرد کوچولو خرید اما چن روز بعدش گربه خوردش و من نشستم کلی گریه کردم و هر وقت گربه ای تو حیاط میدیدم با دمپایی می افتادم دنبالش!

آخی بیچاره جوجه زردت.
ولی من کاری با گربه ای که جوجم رو خورد نداشتم

بیژن یکشنبه 8 اسفند 1389 ساعت 16:27 http://bijan22.blogfa.com

اول تبریک میگم که نی نی تون به دنیا اومد.قدمش خیرو برکت داشته باشه براتون.
بعدشم طبق آخرین اطلاعات من خیلی کم پیش میاد که جوجه های فروخته شده توی بازار مرغ باشن.مرغها رو نگه میدارن توی مرغ داری تا ازشون تخم مرغ بددست بیارن. احتمالن شما هم باید منتظر صدای صبحگاهیش باشین و البته همسایه هاتون

مرسی از تبریک وآرزوی خوبت.
آره می دونم ولی ما می گفتیم شاید شانسی مال مماها مرغ بشه.

بیدل یکشنبه 8 اسفند 1389 ساعت 21:53 http://sonnat.blogsky.com

همیشه یادت باشه در مورد طبیعت و حیوونا هر سوالی داری اول از بچه دهاتیا بپرس. اطلاعات جالبی کسب میکنی. حالا از ما گفتن بود آبجی.
قدم آویسا کوچولوهم مبارک باشه. از طرف من به بابا ومامان و بابابزرگ و مامان بزرگ و اون یکی عمش هم تبریک بگو.
ان شاءالله که عضو مفیدی برای جامعه ی بزرگ مسلمانان بشه.

ای به چشمممممممممم....
ممنون از تبریک.همه خیلی خوشحال هستن و خندون.
ممنون از آرزوی خوبتون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد